1. از قبل برنامه‌ریزی کنید: درباره فعالیت‌ها و تجربیاتی که می‌خواهید در طول اقامت خود داشته باشید تصمیم بگیرید و برنامه‌ای ایجاد کنید تا مطمئن شوید برای همه چیز وقت کافی دارید.
    2. ایجاد بودجه: تعیین کنید چقدر می خواهید برای اقامت خود هزینه کنید و به آن پایبند باشید. هزینه غذا، سرگرمی، و هر فعالیت یا تجربه ای که می خواهید داشته باشید را در نظر بگیرید.
    3. خانه خود را شلوغ و مرتب کنید: قبل از اینکه اقامتگاه خود را شروع کنید، کمی وقت بگذارید تا خانه خود را شلوغ و مرتب کنید. این به شما کمک می کند تا در تعطیلات خود احساس آرامش و تمرکز بیشتری داشته باشید.
    4. یک فضای دنج تنظیم کنید: فضایی دنج و راحت در خانه خود ایجاد کنید که بتوانید در آن استراحت کنید. این می‌تواند یک بانوج، یک قلعه پتویی یا یک گوشه راحت برای مطالعه باشد.
    5. یک لیست مواد غذایی تهیه کنید: برای وعده های غذایی خود در هفته برنامه ریزی کنید و یک لیست خواربار تهیه کنید تا مطمئن شوید همه مواد مورد نیاز خود را دارید.
    6. یک سرگرمی جدید را امتحان کنید: از اقامتگاه خود به عنوان فرصتی برای امتحان سرگرمی یا فعالیت جدیدی استفاده کنید که می‌خواستید آن را امتحان کنید. این می‌تواند هر چیزی از نقاشی گرفته تا نواختن گیتار و یادگیری یک زبان جدید باشد.
    7. یک ماراتن فیلم داشته باشید: موضوعی را برای ماراتن فیلم خود انتخاب کنید، مانند ژانر مورد علاقه خود یا مجموعه ای از فیلم های یک دهه خاص.
    8. پیاده‌روی یا پیاده‌روی کنید: بیرون بروید و با پیاده‌روی یا پیاده‌روی، منطقه محلی خود را کاوش کنید. این به شما کمک می کند کمی ورزش کنید و از فضای زیبای بیرون لذت ببرید.
    9. یک روز آبگرم داشته باشید: با ایجاد یک فضای آرامش بخش با شمع، موسیقی و ماسک صورت، یک روز آبگرم را در خانه برای خود مهمان کنید.
    10. پخت یک دستور غذای جدید: سعی کنید دستور پخت جدیدی را که می خواستید امتحان کنید بپزید. ممکن است یک غذای مورد علاقه جدید پیدا کنید!
    11. بازی های رومیزی یا ورق بازی کنید: بازی های رومیزی یا بازی های کارتی مورد علاقه خود را جمع آوری کنید و شب را با خانواده یا دوستان خود به بازی بگذرانید.
    12. یک پیک نیک داشته باشید: یک سبد با تنقلات و نوشیدنی های مورد علاقه خود ببندید و یک پیک نیک در حیاط خلوت یا پارک اطراف خود داشته باشید.
    13. در یک کلاس آنلاین شرکت کنید: از اقامتگاه خود به عنوان فرصتی برای یادگیری یک مهارت یا سرگرمی جدید با شرکت در کلاس آنلاین استفاده کنید.

آموزش آنلاین-آموزش مجازی

    1. کتاب بخوانید: در یک کتاب خوب گم شوید و از لحظاتی آرام برای خود لذت ببرید.
    2. یک (مخفف Do it yourself خودت انجام بده) انجام دهید: از اقامتگاه خود برای مقابله با (مخفف Do it yourself خودت انجام بده) که به تعویق انداخته اید استفاده کنید. این می‌تواند هر چیزی باشد، از تعمیر یک مبلمان گرفته تا رنگ آمیزی اتاق.
    3. دوچرخه‌سواری بروید: گرد و غبار دوچرخه‌تان را پاک کنید و در اطراف منطقه خود به گردش بپردازید. این یک راه عالی برای ورزش کردن و لذت بردن از هوای تازه است.

ورزش

  1. یک شب بازی داشته باشید: دوستان را برای یک شب بازی دعوت کنید و انواع بازی های رومیزی و ورق بازی کنید.
  2. یک رستوران جدید را امتحان کنید: از اقامتگاه خود به عنوان فرصتی برای امتحان رستوران جدیدی در منطقه خود استفاده کنید که می خواستید از آن بازدید کنید.
  3. یک روز کاردستی داشته باشید: وسایل کاردستی خود را جمع آوری کنید و روز را صرف ساختن چیزهای خاص کنید. این می‌تواند هر چیزی باشد، از یک قطعه هنری گرفته تا یک هدیه دست ساز.
  4. چرت بزنید: گاهی اوقات بهترین راه برای گذراندن یک اقامت اقامتی این است که به سادگی استراحت کنید و چرت بزنید.
  5. رفتن به یک جاذبه محلی: از اقامتگاه خود برای کشف جاذبه‌های محلی که می‌خواستید بازدید کنید استفاده کنید. این می‌تواند یک موزه، یک پارک یا یک مکان تاریخی باشد.
  6. آتش بزنید: اگر در منطقه شما مجاز است، در حیاط خلوت خود آتش بزنید و از گرما و همراهی دوستان و خانواده لذت ببرید.

با رعایت این نکات، می‌توانید اقامتی سرگرم کننده و آرام در خانه داشته باشید که هرگز فراموش نخواهید کرد.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...